You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - ציון צמח תופס פיקוד על רמת השרון
אתגר עצום. ציון צמח (צילום: חן קלדרון)

נוער - ציון צמח תופס פיקוד על רמת השרון

הפועל רמת השרון, המדורגת במקום המוביל למשחק מבחן על הישארות בליגה, הקפיצה את מאמן קבוצת נערים א' לאימון קבוצת הנוער במקום עמית ארצי

 

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

הלחץ נותן אותותיו גם בהפועל רמת השרון. על אף העובדה שאין בעונה זו יורדות אוטומטיות, במועדון מהשרון נקטו באסטרטגיה דומה לזו שנקטו בה בהפועל חדרה ולאחר מכן בהפועל באר שבע, עת שקבוצת הנוער מצאה את עצמה במקום המוביל למשחק המבחן על ההישארות - וגם ברמת השרון מודיעים על חילוף על הקווים. ציון צמח - מאמן קבוצת נערים א', תופס פיקוד על קבוצת הנוער במקומו של עמית ארצי, כל זאת 3 מחזורים לתום העונה, כשהפער בין רמת השרון לחוף מבטחים עומד כעת על 4 נקודות ומשחק עודף על פני הפועל באר שבע, שתארח אחה"צ את עירוני קרית שמונה, נועלת הטבלה המוחרגת מירידה. במידה ובאר שבע תנצח הרי שהפער בין רמת השרון לחוף מבטחים יעמוד על 6 נקודות.

עמית ארצי מסיים פרק של למעלה מ-20 שנים בתפקידי אימון במחלקת הנוער של המועדון מהשרון. עמית ארצי הוביל בעבר קבוצות נערים לזכייה באליפויות ועליית ליגות, במהלך העונה שעברה הוקפץ לאימון קבוצת הנוער והצליח להוביל אותה להישארות בליגה. גם בעונה זו הצליח להוביל את הקבוצה לקאמבק מרשים לאחר פתיחת עונה חלשה, אך רצף של חמישה הפסדים דרדר את הקבוצה למקום המוביל למשחק המבחן על ההישארות בליגה.

לציון צמח - ששיחק בהצלחה בעשור הקודם ובשלהי העשור שקדם לו בלא מעט קבוצות בליגת העל, מדובר באתגר גדול. צמח יאמן לראשונה בחייו קבוצת נוער מליגת העל, לאחר שבעונות האחרונות אימן במחלקות הנוער של הפועל ראשל"צ והפועל אשקלון.

בהשקעה של 3-5 דקות ביום יש לך אפשרות לשדרג את הבניה הגופנית שלך בצורה אדירה. איך זה קורה?
צפה בסרטון ולחץ כאן